Håll om mig nu så står jag kvar

Haft en riktig seg "ligga-i-sängen-no-makeup" dag idag and my god va skönt det har varit! Sånna här dagar är så sjukligt behövligt! Speciellt när man jobbar 7 av 6 dagar varannan vecka.. But oh well, that's life! Bjussar på en fuling-non-makeup-bild dagen till ära!

Har btw, kommit underfund med att jag faktiskt sakta men säkert börjar få muskler igen.. det är inte mycket men från att inte ha något alls så blir jag helt upprymd när jag märker att det har blivit lite skillnad från att ha gymmet bara några gånger :) I'm on the right way back! Försökte få till en bra bild, men det verkar vara omöjligt.. Hopefully ya'll who know me kan se skillnaden iaf :) Har ju i vanliga fall bara haft en liten spinkig pinne till arm förut som inte alls har ändrat form överhuvudtaget när jag spännt mig..*pinsamt*

(Och ja, det är tvätt som ligger nere i hörnet..)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0