För jag är ingen katolik baby jag tar det lugnt

Hade mig en skön fredag igår! Började med ett dagpass på jobbet, sen 1 timmes gym + 45 minuters powerwalk hem från gymmet. Skulle ha gått hem till EL & EW för en myskväll & film men de va visst för trötta för att kolla på film.. Så hamnade hemma hos SL istället, hon är alltid på att hitta på något! Haha :) Synd bara att det tar så lång tid att åka till henne :P  Vi bor på varsin sida av stan så det tar typ 40-45 min att åka med stadsbussen.. Oh well, hamnade iaf på Terassen där vi satt & snackade lite & sen bar det av hem till henne igen!

 
Idag blir det en lugn kväll, har precis dragit i mig en Kickstart smoothie. Hur gott som helst! Och finally så känner jag lite träningsvärk. Vilket jag inte har känt på ett tag fastän jag själv tycker att jag kämpar på med tyngre vikter osv nu på gymmet. Men man ska väl inte alltid behöva känna träningsvärk I guess :P Kände mer första veckan jag började gymma.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0