Keep rolling your eyes. Maybe you'll find a brain back there

Har kommit underfund med att jag har väldigt bra arbetskollegor! Vissa går att diskuteras men det känns som om jag har fått bra kontakt med vissa. Guldvärt just nu! Speciellt när man känner sig lite vissen. And yes, sitter på nattpass på jobbet just nu.

Idag var det en lugn dag på stan tillsammans med goa PG. Fika på stan vid ån & sen syndade vi litegrann på rean inne på BIKBOK. I know I shouldn't, men jag kunde inte hjälpa det! Tröst shoppade liksom litegranna, det är något jag är rätt bra på! Bland annat denna toppen på bilden inhandlade jag :)
True colours. Now I can see yours and it aint that pretty like I thought I was.
Your just one of the others. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0