Enda vägen uppåt nu är ner

Hola! Denna vecka har varit lugn med nattjobb i tisdags + nattjobb nu över midsommarafton. Känns lite tråkigt, men det går an nu när man vant sig vid tanken. Åker ju dessutom ut till Öregrund imorgonbitti när jag slutar jobbet, hur skönt som helst!!

I går spenderade jag dagen i stan tillsammans med AJ. Det var så illa att jag till & med körde bil! Haha.. Hon ville åka runt i Boländerna så då lånade vi hennes karls bil & körde runt :) Gick förvånansvärt bra faktiskt! Har ju inte kört särskilt mycket på 1,5 år nästan! Förutom att åka runt & kika & shoppa så Följde hon även med mig för att byta ut min p-stav! OUCH säger jag bara! Haha..

Sen bar det av mot Alunda för lite middag & fredagsmys med lilla N & grabbarna grus hemma hos AJ. Blev en mysig sleepover på kvällen efter lite film. Och idag har vi dansat runt midsommarstången tillsammans med lilla N.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0