it looks very dope on you

Åkte med Joy å prinsessorna till Öregrund igår & bara haft det mysigt :)


Hade gärna stannat kvar där ett par dagar men hade idag ett möte hos en familj som jag kanske får möjlighet att vara personlig assistent hos :) Har även skickat iväg mitt Cv+personligt brev till en tjej i Schweiz. Så vi får se om det är nån familj där som skulle vilja ha mig som aupair :)

Och denna fina tjej som hjälper mig med detta är Erika som jag jobbade med i sommras, hon är i detta nu i Schweiz faktiskt och jobbar själv som aupair. Om ni vill veta mer om henne och hennes tid i Schweiz så kan ni göra det på hennes blogg: www.erikagustavsson.blogg.se

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0