2013 - The start of a new chapter

Så var första dagen på det nya året till ända. Hoppas att alla har haft ett fint nyår!
Det hade iaf jag :) Tillsammans med min älskade vän & annat roligt folk!
Jag ska inte säga att mitt 2012 har varit värdelöst, men det har inte varit mitt år om man säger så. Det har varit fullt av upp & nedgångar, besvikelser, sorg, dåliga besked osv. Det har varit ett år där jag fått utvecklats otroligt mycket mentalt. Jag har jobbat på att bygga upp mig själv mentalt för att bli starkare & mer självständig.

I år börjar jag på ett nytt kapitel i mitt liv. Ut med det gamla & in med det nya. Det är mycket förändringar på gång & jag hoppas på att det ska bli ännu mer!

Kommentarer
Martina

Håller med dig där 2012 var inte det bästa året, men nu 2013 är de bara blicka frsmåt och hoppas på ett bättre år:)

Kul att du hade en trevlig nyår:)
kram

2013-01-02 09:04:24
URL: http://beautywolf.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0