There's a reason ya'll didn't make it to my future

Hey hey hallå!
Hade tänkt skriva massor med skit som vanligt men jag ångrade mig :P Skriver annat skit ist! Igår va de bus med Blondie-S, vi våldgästade grabbarna i deras garage. Idag va det jobbet som gällde, fick hem mina hjärnceller som Blondie-S ska banka in i skallen på mig på lördag(sen ska vi bli bäng båda två, tydligen). Kanske ska ta och klippa ihop lite roliga kläder senare... Imorn kommer Ello osv. osv. Har inget vettigt att skriva som vanligt :P Så jag lägger ner för den här gången ;) :P PUSS!
MISS YA BABE!

Kommentarer
vicky

and I miss you <3

2011-01-05 17:38:28

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0