Allt har sin anledning

Det brukar mamma säga mig. Nu känns det som om mitt liv har vänts upp och ner och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Ångesten växer sig större för var dag. Men det finns ingenting ont som inte för med sig något gott och det måste jag tro på just nu. Mitt liv är mitt eget ansvar och det är bara jag som kan se till att ordna det till det bästa.

Jag är tacksam för alla de som ger mig sitt stöd och visar att de verkligen finns här för mig, det är NI som ger mig styrkan och viljan att fortsätta trots att jag skäms över min egen dumhet. Trots dessa omständigheter så har jag skaffat mig en ny vän. Jag har fått börja tänka om och lägga upp nya mål. Och åtminstone dessa mål tänker jag fullfölja, jag ska göra mitt bästa.

Det är bara att se framåt och det är vad jag får göra nu. För jag har ju ett liv med en underbar människa som älskar mig för den jag är. Bakom varje stark kvinna finns en stark man(eller kvinna).
Tack för att du finns här för mig baby!
Jag förstår inte hur jag kunde ha sån tur att träffa dig♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0