Great day!

Bra start på dagen att missa bussen till jobbet! Dom går ju så "ofta" och bra på helger.. eller inte. Well, well det är väl inte hela världen. Ska ju eg. jobba kl 8-20.15 idag.. så jag lär ju inte ha bråttom och känna att jag inte kommer att hinna med alla uppgifter^^

Enough about that! Hade för övrigt en mysig kväll igår med E och E. Bowlade, käkade tacos och bastade! Mums! Träffade på några  människor från Hallstavik som jag inte träffat på ages! Lite spänt och pinsamt dock :P Blev inte mkt sagt förutom typ Hej! Yeye, men nu ska jag ut och se till att inte missa nästa buss! BYE!♥

Kommentarer
Li

Hej igen!

Kika din mail istället så har vi kontakt där, jag svarar snabbare där :)

2011-02-26 09:08:38
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0