Nervösare än nervösast!

Ni ska bara veta hur nervös jag är!! Gaah! Klockan närmar sig och jag ska strax ta bussen ner på stan :O Jag är så rädd för att göra bort mig och gud vet vad! MEN man ska aldrig vara nervös över att göra bort sig, aldrig! För att göra bort sig är en del av livet! Det borde alla veta vid det här laget! But hey, I just can't help it! Min nervositet kommer inte att släppa förrän efteråt :P

Btw, ni vet bilderna där jag skrev att jag har klippt lugg? I just faked it! Det var lös lugg jag hade på mig :) Köpt från Nelly.com eller om det var bubbleroom.com.. kommer inte ihåg :P but w/e. Här kommer iaf en bild från igår.
Ser inte ut som fake lugg va? :)

Kommentarer
Pippi

Hoppas det går bra med "vad du nu skulle göra och du var nervös inför". Jag brukar tänka som så, när jag är nervös att gör jag bort mig så bjuder jag på ett skratt för de andra och ett glatt skratt förlänger livet ;). Fast det är såklart inte kul att göra bort sig, det måste erkännas

2010-09-28 10:49:42
URL: http://pippibears.se
Zoofie (SUNDSVALLS STÖRSTA BLOGG!)

Sv; och det värsta är att en av dessa tjejer själv är halvfinsk och har FINSKT EFTERNAMN! Haha, hon är så jävla fel ute.

De har såna otroligt konstiga åsikter att man bara vill skrika åt dem.



Tack! :) Hoppas du fortsätter titta in :)

2010-09-28 13:38:35
URL: http://zoofie.devote.se
pearly

vilken snygg tröja du har, vart är den ifrån?

och måste bara fråga, vilket land är du ifrån? :)

2010-10-03 15:37:55
URL: http://pearly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0