Taggartrååd

Hej hej hallå!
Hur är det med herrskapet? Med mig är det bra, sitter på jobbet och har natt pass, dricker lite kaffe osv. Finns väl inte så mycket att skriva om eg. Åker till sälen imorn, for the first time. Ska bil spännande.


Det där jag skrev i ett tidigare inlägg, om att ta vara på sina vänner.. eller det kanske va på fb? What ever(orka kolla).. tycker iaf att man ska ta vara på sin tid man har med vänner. Men har börjat fundera på om vissa är värda att lägga ner energi på? För "de" verkar inte bry sig ett skit om mig längre iaf. Jag har kämpat för att hålla kontakten och försöka hitta på grejer ibland, men jag får diss efter diss efter diss och aldrig får jag frågan själv om jag vill hitta på nått. Mig hör man av sig till när det passar eller om man absolut måste av någon anledning(typ som att svara på ett mess från mig, eller fråga om nått för att man är nyfiken om va ja skriver på fb) Sorry.. men jag tycker verkligen det är dålig stil. Är jag inte värd mer? Trodde jag va värsta bästa kompisen förr..


Yeye inte spåra nu, orka vara deppig över spilld sås..what? Ne skojja :P nu är det jag som är trött, är tillräckligt med problem att tänka på så behöver inte börja tänka på vänner som inte bryr sig.. Ska ta och dö framför tvn nu hade jag tänkt (ganska sjyst med sovande jour=betalt för att sova ;))


Bjuder på en gammal bild!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0