I travel back, down that road

Fucking A! Sitter på jobbet, kall som fan.. Har natt passet igen.. ångest som fan! Jag skrev ju sist jag var här att jag inte borde jobba natt här någe mer eftersom jag blir så uppstressad och inte kan få någon ro här på nätterna. Well, well what to do? I need the money! Annars faller hela tillvaron.. typ. pengar pengar pengar.. orka att hela världen är beroende av pengar.. Shoot me! Blir inte mina planer som jag tänkt för nästa år så ska jag söka nytt jobb.. något roligare.. något som inte ger mig magsår om nätterna..


Inte okej. Det här. Nej, nu ska jag fortsätta med att trakassera lilla Chrille på Fb ist! PUSS♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0