Marbling

Detta har jag nu prövat på :)
Dock gjorde jag inget återföljande mönster utan jag gjorde så att allt blev lite olika, men jag e ganska så nöjd om man säger så :) Dock fick jag inga bättre bilder än dessa cambilder som jag ska lägga upp nu :P Men jag hoppas ni iaf får en idé på hur de ser ut på ett ungefär iaf :P :)
Jag har använt mig av märket MAVALA, färgerna: 65 Adelaide(mörk/rosaskimmrande) & Platine(vit skimmrande).. tänkte lägga upp en bild på hur nagellacken ser ut men eftersom min pojkvän leker dum-i-hela-huvet å skrattar åt mig, ska förstöra å jävlas så lägger jag upp en ful bild på honom ist! (moget, jag vet)

Kommentarer
Fröken M

Ja, är man inte redo för barn ska man absolut vänta !! Det var lite det jag menade med fri abort. Däremot gillar jag inte tanken på dem som använder en abort enbart som preventivmedel, för det känns som ett hån mot alla dom som verkligen vill men inte kan !

Ha en toppen dag med dina fina naglar !!

(ja, jag är avis på dem...)

2010-08-14 08:30:26
URL: http://frokenmela.blogg.se/
annkatrin

Tack för titten in i min blogg;)

Studien jag menar handlar om livslängen på spermien och ägget. Förutsättningen är att man har koll på sin ägglossning. Vill man ha en liten tjej, så bör man tillverka 1-3 dagar FÖRE beräknad ägglossning, för då när ägget släpps finns det bara tjejspermier kvar, då killepermierna har kortare livslängd. Vill man ha en lite kille, bör man tillverka samma dag man har ägglossning, då faktiskt killspermierna simmar fortare än tjejerna, och hinner då befrukta ägget först.

Jag vet ju inte om det har varit en lyckträff för mina lyckanden att välja eller om det verkligen stämmer.Men jag tror på denna studie ;)

2010-08-14 08:35:03
URL: http://annkatrin-mindagbok.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0