Dagens outfit

Hej hej hej hallå!
Fick idag åka hem från jobbet, pga att jag mår lite halv skumt :( Skrev ju igår att jag hade skit ont i halsen, idag har det inte blivit bättre. Det har snarare blivit värre :/ Men visst, jag mår tillräckligt för att umgås som vanligt folk. Men idag när jag skulle springa runt på jobbet (jobbar som boende assistent) lyfta en tant, ge mat till en annan, medicin till två stycken, hjälpa en annan på toa efteråt så blev det lite för mycket. Speciellt då jag inte ens fick i mig frukost innan.
Har legat i tre timmar i sängen nu, fick ju inte sova i natt för att jag hade så ont i halsen. Har dock legat fullt påklädd under täcket och frusit så vi får se hur det blir nu i eftermiddag då vi är hembjudna till min kära svärmor på middag.. Yeye, ska sluta tycka synd om mig själv nu och börja diska och lite annat, knarka alvedon typ :P Bye och hoppas att ni alla andra håller er friska!♥


Kommentarer
Fröken M

tack tack ! Jag vinner aldrig så det var super kul och det ska bli spännande att se vad som finns i påsen =)

Vilken fin kofta !!

kram

2010-08-12 16:00:17
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Cassandra

Sv; erkänn :o jag typ låg i sängen & bah oh shit den kommer komma ... hahaha sån mes är jag ! :D

2010-08-12 17:15:14
URL: http://cassandrababy.blogg.se/
sara

fin kofta ! :)

2010-08-13 13:40:21
URL: http://ttres.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0