Jag bär tyngden ifrån rymden

Skön dag på jobbet :) Känns som att man allt eftersom får kläm på saker och ting :) Trodde att det skulle vara mycket svåra grejer att lära sig men det går ju fina fisken, har bl.a tagit ett EKG för första gången(själv) osv. Perhaps en liten skitsak för er som kan göra detta i sömnen men eftersom jag aldrig gjort sånt själv förut så kändes det rätt kul :) ALLTID kul att få lära sig nya saker! Och jag måste säga att jag har blivit mer och mer intresserad av allt neurointensiven har att erbjuda, skulle nästan kunna tänka mig att läsa en kurs om hjärnan osv bara för att kunna det som baksidan av min hand :P Men det är klart, jag saknar ju vården på BB också.. Dock inte stressen! Men som jag sagt till alla gamla kollegor så kmr jag nog att komma tillbaka på ett eller ett annat sätt ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0