Didn't think it would still hurt as bad

Känns som om det har varit en superlång dag idag! Och det känns att man har jobbat 6 av 7 dagar den här veckan & gått upp vid halv 5 på mornarna för att hinna med att fixa & gå på powerwalk till jobbet. Lustigt det där att mina promenader till jobbet brukar ta en sisådär 40 minuter medans mina promenader från jobbet tar runt 1h, haha! Trött tjej.. Fast då har det ju varit överdrivet lugnt på jobbet dom här dagarna också.. a little bit too calm I guess. Oh well, nu ska jag njuta av en utav mina favorit filmer som går på kanal 3 nu, "Burlesque". Fullkomligt älskar den! Haha, Cam Gigandet är ju inte fyskam att titta på ;) dessutom älskar jag filmer där de sjunger & dansar! I'm such a girlygirl sometimes!

Försökt hitta ett bra klipp på cookie scenen, men har inte riktigt lyckats så det får duga med det här! Haha :)
I wouldn't mind having a cookie! ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0