Söt som socker

Hej hej hallåå!
Sitter här med en kopp te i handen och försöker komma underfund med vad det var som jag hade tänkt skriva :P Kommer tyvärr inte på det men jajaa! Håller på att städar lite nu, ska ta och packa snart och senare bär det av hem till moster som bor i Rättvik! Hoppas på att tålamodet räcker över helgen bara :P haha..

Well, well har iaf bakat sockerbullar, taco piroger och snickers kakor idag och igår. Så ska ta med mig bullarna och "snickersen" till Rättvik inför "baby-showern"  :) Enligt pojkvännen så var snickersen "det bästa jag någonsin gjort" haha, så jag får lita på det! :)

Bjuder på en halv suddig bild på mig och min babyy!♥
Ser ni mina super blond/vita slingor i håret? (:

Kommentarer
Isabelle

Gullig kisse :)

2011-02-25 13:47:44
URL: http://bellastyle.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0