I washed my hands and died for this

Haft utbildningsdag idag! Var ganska intressant idag faktiskt :) Aurora mottagningen kom och pratade om deras verksamhet och gav riktigt bra tips på litteratur som jag faktiskt funderar på att beställa hem om det går. Bl.a. "Mod att föda". Sen kom även en läkare från neo avdelningen och pratade om olika pm som gäller barn och diverse, riktigt intressant! Och hon var en duktig föreläsare måste jag säga :)

Nu måste jag kirra lite inför kvällens dilemma! What to wear? Kallt och blåsigt ute nu ju och vi ska ut och festa ett gäng tjejer. Vill ju inte svettas ihjäl på krogen men inte vill man ju frysa ihjäl ute heller! Haha :) Vi får se vad man kan trolla fram!
 

Kommentarer
karoline

tack snälla och shit vad coolt!! :)

Svar: Att jag jobbar på BB? :) Jotack det är kul :)
wurnschtein.blogg.se

2012-09-17 22:21:46
URL: http://www.karolinesvintage.se
karoline

exakt, tycker det är riktigt häftigt alltså <3

Svar: Hehe well, det är inte lika häftigt som man kan tro :P BB är vårdavdelningen, dit kommer folk pga att de riskerar att föda för tidigt, är sjuka eller så kommer de efter förlossningen för att vårdas pga olika anledningar :) Så det är inte förlossningen som många tror :P
wurnschtein.blogg.se

2012-09-17 23:09:16
URL: http://www.karolinesvintage.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0