Gravitation du var min tyngdkraft

Haft fullspäckade dagar med jobb och massor av annat kul. Varit på hälsomässan, matmässan & vintermässan i Älvsjö. Checkat in "ljusshowen" nere på stan, myst med Mr T, gått på teater, varit med & utformat en ny utbildning för undersköterskor på jobbet & massor av annat kul!

Ni skulle förmodligen ledsna tusen ggr om, om jag tog upp allting :)



Har för övrigt funderat över huruvida folk finner kraft, energi & ro till att blogga VARJE dag? Haha, don't get me wrong, jag gillar att blogga. Men väldigt sällan är det så att jag hinner eller orkar göra det varje dag även fast jag ibland försöker :p Trevligare att läsa andras bloggar då!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0