Lilla Ockle

Hej hej hallåå!
Sitter hemma hos Krippa och Linda och väntar på att
min käresta ska komma och hämta upp mig!
Har varit en skön dag! Satte mig i solen imorse med en
kopp te och tittade ut över hamnen! (pojkvännen bor för
tillfället i en mysig fiskebod/friggebod i hamnen).
Sen begav jag mig iväg hit för att låna duschen haha.
Det tog sin lilla tid att gå hit dock! Hittar inte riktigt ordentligt.
Speciellt inte när jag går själv! :P


Bjuder på en bild från Filippinerna 2009.
Och med det vill jag  ha sagt att jag vill ha sommar.. NU!
VIsserligen är den på väg. Men det är inte perfekt sommarväder än ju :P



Ikväll bär det för övrigt av hem mot Uppsala!
Lite tråkiga tåg tider bara, med en massa byten.. suck.
Men men :P Så som det blir när man inte har körkort!!
VILL HA DET OMEDELBUMS! Och en bil skulle ju oxå sitte fint :P




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0