Tired tired tired

Hej hej hallå!
Trött as hell! Varför? Var vaken typ halva natten?! Inte okej. Slutade med att jag gick upp vid 4-5 tiden, skrev handlingslista, bakade frukost bröd till pojkvännen och kokade te :P Förutom den sjuka starten på dagen så har jag haft en awesome dag! Bästis kom hit och vi lagade brunch, snackade skit och sen bakade vi olika chokladgodisar :) Den som hälsar på kan få smaka! I promise!

Skulle inte ha något emot att göra ännu mer godisar, just for fun. Är inte den som är galen i sötsaker, jag är mer den som älskar att baka och se på när andra äter och njuter av mitt verk :) Kanske slänger upp en bild imorn om jag hinner, well see.

Just nu är jag hur död som helst! Prisar min pojkvän som lämnade en skvätt kaffe innan han drog till garaget  med Eppil. Innan dess sov jag en stund, men vill gärna kunna sova i natt med tanke på att jag ska upp och jobba imorn så det blir inget mer sovande förrän senare ikväll! (Buhu).
Haha, okej min katt ser sjukt besvärad ut på bilden. Inte så konstigt kanske? :P (På tal om ingenting, jag vet. Men det såg sjukt tråkigt ut med all text och ingen bild)

Anyhow, så ska jag till The studio på fredag med två av mina brudar och herr Molin. Very najs fågelbajs. "Modell för en dag" you know? Vi får väl se om jag köper med mig bilder :P Kommer nog inte att kunna låta bli. Sen hoppas jag på en awesome utekväll efter allt ståhej i Stockholm.  Nu ska jag iaf gå och dö i soffan en stund, BYE!

Kommentarer
Anonym

tja! :) 40:- tillsammans

2010-11-24 22:25:43
URL: http://saljersakerna.blogg.se/
Anonym

fast det är typ 2 andra som vill ha samma saker :)

2010-11-25 12:11:06
URL: http://saljersakerna.blogg.se/
fashion for nothing

hej!

kolla gärna in min bloppis. säljer massor av fräscha kläder för rimliga priser =)

2010-11-25 13:33:16
URL: http://fashionfornothing.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0