Latmans tips

Hej hej hallå!
Idag har varit en lugn "dagen-efter-dag", if you know what I mean. Har bara haft det mys med pojkvännen, gått på långpromenad ner på stan och bara varit, käkat lunch ute osv. Har varit hur trött som helst och inte orkat med så mycket idag :P Råkade somna i nån timma och pokjvännen är ute och firar en polare som fyllt/fyller år :)

Har ett latmans tips för den som är intresserad :) You know när man är helt slut och inte orkar laga mat? Så var jag idag. Tog då bara "Coup-a-soup" (varma koppen) och hade sen i kyckling, broccoli, vitkål, majs osv.. är ett stort fan av grönsaker så jag tog allt jag hade hemma typ :P Enkelt, fort, bra och gott! Lite matigare än att bara dricka en kopp med soppa :)

Well, well nu ska jag ta och slöa ännu mera i soffan tillsammans med lilla katten :) Bjuder på en till bild från "modell för en dag". Bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0