Closed up from all love

Hej hej hallå!
Sitter här nu på mitt tredje jobb och har natt jouren. Är sovande jour men jag har lite svårt för att somna när jag har jouren :P Just här har jag extra svårt med det eftersom det är första gången jag jobbar här på riktigt om man säger så. Sen så sitter jag och lyssnar på alla små ljud som det här huset och brukarna har för sig. Jag hör huset knaka här och var lite då och då, jag hör någon "snarka" om man nu vill kalla det så, någon gnisslar med tänderna och på något konstigt vis så låter "gnisslingarna" som fotsteg.. svårt att förklara. Hör på allt ljud som hörs utifrån, bilar som kommer och går, folk som går förbi..osv.


Sen är ju jag väldigt paranoid av mig och tror att det finns spöken överallt haha. Lame, jag vet :P Folk får säga och tycka vad dom vill men jag tror på sånt :P Dock tror jag att man måste ha varit med om något för att kunna tro på sånt :P Om ni tyckte att jag va töntig förut så förstår jag er om ni tycker att jag är ännu töntigare nu^^ Jag brukar faktiskt vara tyst om det här eftersom jag inte vill att folk ska tro att jag är helt dum i huvudet men men :P

Jaha, vad ska man skriva för mer pinsamt då? :P Är så rastlöös! Det känns ju inte bättre att personalens sovrum är nere i källaren :P Och inte finns det något bra att se på tvn heller :P Finns inte så många kanaler här. Vi har SVT1 och där går det någon mord thriller typ.. på SVT2 går det nån dans/teater/nåntingtråkigt.. på tv4 går det en läskig thriller(inge kul om man är ensam ju :P) och på kanal 6 går Paradise Hotel.. boooring b-program!  well.. well.. bjuder på en bild!


Mig när jag blev ihjäl skrämd och utskämd, i våras, på Trafalgar square i London haha.. vilka minnen :)




Kommentarer
elin

maila [email protected] :)

2010-11-07 12:01:56
URL: http://www.instylebye.se
pearly

haha nu vet jag vart det ligger. fick lov att kolla på google vart det låg. när var du i filippinerna sist då? :)

2010-11-08 10:52:15
URL: http://pearly.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0