Let's call it insane

Blä, sitter och har ont i halsen och huvet lever väl sitt eget liv me :P Tänkte ju göra som på videon i inlägget innan, men mina nagellack är nästan slut har jag nu insett :p så måste köpa nya innan jag kan pröva på det :P

BILDKÄLLA
Jag har en liten kreativ stund just nu, är så sugen på att baka, sy, måla eller något annat kul. Dock tycker min kära sambo att det inte behövs bakas mera med tanke på allt som ligger i frysen och väntar :P (hehe, jag bakar mest och låter sambon stå för ätandet). Vi får se vad det blir :) Tänkte iaf sitta en stund framför tvn nu :P Ha det så bra alla finisar!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0