Alltid förberedd på storm


Ledig idag igen efter att ha jobbat en dag efter helgens ledighet :) Hur skönt som helst! Lustigt det där att man ibland jobbar tills man stupar och knappt har några lediga dagar tills man helt plötsligt har hur många lediga dagar som helst på raken :P Har i alla fall njutit av hela dagen här hemma. Skönt att bara ligga i soffan och tycka att livet är rätt bra ändå. 

Har kokat lite saft, kollat på gamla bilder och funderar på att lära mig att sticka och virka igen :) Det var ett bra tag sen jag gjorde något sådant. Så det är dags att börja igen tycker jag :) Har suttit och kikat på knittingroom.se och klickat "hem" lite saker, funderar dock på om jag verkligen ska skicka iväg beställningen eller inte ;P Haha, shopoholic som jag är så blir det säkert att jag gör det! Skulle vilja sticka något till min lilla ögonsten nr2!

Kommentarer
elin stridh

Bloglovinbyte? :)

Svar: Har tyvärr inte bloglovin :)
wurnschtein.blogg.se

2012-09-18 18:31:39
URL: http://eelin.se
ELIN CECILIA

synbd :/

2012-09-20 16:23:11
URL: http://eelin.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0