Baby don't you know you're everything

Hej hej hej hallåå! :)
Här rullar livet på, det snöar som fan, jag har blåmärken efter att ha blivit påhoppad men annars så är allting hur bra som helst! Måndagen som har varit var den mysigaste måndagen ever! Tända ljus, fin middag, världen bästa... well, you don't need to know all the details ;) Det var en underbar kväll iaf!

Idag ska jag ta mig en runda på stan och sen blir det att åka hem till mamma för några dagar. På fredag blir det Gävle för att hälsa på M och kolla in min nya skola! (EXCITING!!) Sen blir det nog en helg spenderad med min fina Vicks. Och på söndag tillbaks till verkligheten och jobba natt.

Kommentarer
P

förlåt för sent svar, men tappade blogglusten och sen bytte jag till en annan blogg. hur var det att göra din sjukhus praktik där? kan du flytande tagalog alltså? :)

2011-01-24 18:52:43
URL: http://pearlyjane.bubbleroom.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0