Negativ energi

Hej hej hallå!
Jag har kommit underfund med att många människor är emot mobbing, många är emot elaka människor osv. men ändå så sitter de här bakom datorn och hackar på andra. Varför? Varför lägga ner sin energi på att skriva elaka saker till andra? Förstår inte ni att det är detsamma som mobbing? Kan vi inte allihopa lägga vår energi på att säga positiva saker till folk som man faktisk skriver vettiga saker osv.

Ser jag en blogg med fina bilder, då skriver jag att hon/han har fina bilder. Ser jag en bild på en bloggerska som jag tycker är fin eller söt, då skriver jag det! Ser jag en människa som skriver omogna saker för att provocera, då låter jag bli att kommentera. För vad den människan isf vill är att man ska reagera, att man ska börja skriva tillbaka! .. ah.. jag vet inte om jag förklarar på ett bra sätt men iaf, det enda jag skulle vilja begära av männskligheten är att vi ser det positiva i varandra! Finns det något eller någon som man stör sig på.. bry er inte. Det blir bara jobbigt för er själva annars.

Love each other♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0