Nails

En bild på mina naglar jag målade igår kväll, dock en dålig cam bild som vanligt :P
Vad tycks? :)

Idag är det tisdag och jag ska till körskolan kl 11.15 för min första körlektion :)  om ni bara visste hur nervös jag är!! För det första så har jag det svårt att slappna av med människor jag inte känner och för det andra så har jag inte läst nått ur teori boken sen i vintras :P dock så brukar dom låta en köra på ett fält först så att de ser var de har en liksom :P Men gud.. min mage pirrar och mitt hjärta går i 190 km/h :P undrar hur det blir när jag kommer ner till körskolan då ?? Aja, nog med mina töntiga fasoner :P Nu ska jag ta och slänga mig i duschen och dö en stund :P

Kommentarer
Sandra Sellin

Supersnygga naglar!

Vad kul att du gilla bloggen!

2010-09-30 07:05:55
URL: http://tremusar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0