Next thing you know shes on top of the bar

Goodmorning sunshines! Magandang umaga!
Dags för en ny vecka med nya tag! Idag går jag mitt första pass "själv" på jobbet! Alltså, min 5 veckors inskolning är nu officielt över! Helt sjukt.. får vä se hur det går! Så länge patienterna är vid liv när jag slutar så är jag nöjd!

Läste igenom mitt förra inlägg & jag insåg att säga att jag gymmat bara några gånger kanske vore fel att säga, har ju iaf gymmat x antal ggr per vecka i ett par/tre veckor nu. Oh well, never mind!

Nu blir det att slänga på sig träningskläderna igen för att snart bli upphämtad av MB för ännu ett skön pass på gymmet! ;) Have a nice day ya'll!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0