Girl tell me what you say

Haft en härlig dag med flickorna idag :) Vädret har ju också varit kanon! Förutom kylan då! Kollade in bokrean köpte mig två böcker. Uppföljaren till "14 år till salu" som heter "Skamfläck" av Caroline Engvall & "Horunge" av Donya Wihbi, båda är baserade på verkliga händelser & "14 år till salu! var ju verkligen bra så hoppas på att dessa är lika bra :)

Well, imorgon startar ännu en 6 dagars vecka på jobbet & tänkte börja veckan med ett pass på gymmet! Första gången på braaa länge som jag går till ett gym haha :)

Bild från i sommras.. saknar min fotbollskropp! Dock är jag inte ens i närheten av min fotbollskropp på bilden!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0