It didn't have to be this way

Mm, har varit så fruktansvärt trött den senaste tiden. Kanske är för att jag hela tiden har något för mig? Jobbar jag inte så träffar jag vännerna. Ken Ring har jag varit på. Mr J har jag träffat. Shoppat med MN har jag gjort. Hängt med AJ & lill N har jag gjort. Listan kan göras fruktasvärt lång. Har tänkt flera gånger att jag ska lägga upp lite fina bilder och uppdatera er, men har varit alldeles för trött för att göra det. Kan slänga upp lite bilder nu..



Oh, right did I mention that I took some model pics the other day? Anyways, tänkte ordna en privat liten blogg för bara de bilderna så mina nyfikna kära vänner kan få kika på dem. Vill helst inte lägga dem på FB eller insta då de inte riktigt är helt PG, om ni förstår vad jag menar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0