what is life worth living if it's not on the edge?

Jag har nog aldrig längtat så fruktansvärt mycket efter att få resa utomlands som jag gör just nu! Jag skulle vilja flytta utomlands, för kanske ett år.. starta om livet på nytt & inte bry mig i det som har varit! Hitta mig själv. För som det är just nu så har jag ingen aning om vem jag är eller vad jag vill.

Kan säkert ha mycket att göra med hur min jobb situation ser ut just nu.. eller allt jag gått igenom det här året som har varit. Men på ett eller annat sätt så ska jag utomlands iaf!

Drömmen vore att åka till Australien & jobba som aupair, men det är ju så fasligt dyrt att åka dit! Så har börjat fundera över att åka någonstans här i Europa.. Pratar just nu med en tjej som jobbar i Schweiz i detta nu, så vi får se vart det leder :) If it's ment to be, it'll be!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0