I try to go beyond love

 
Haft en härlig dag idag, det var en perfekt dag för att vara ledig på! :) Solen sken & det var ju faktiskt varmt i solen! Om ändå varje dag kunde vara mer som denna! Var iaf med PG, käkade kina mat & shoppade lite. De hade extrapris på tulpaner idag på Kvantum, 20 kr/bukett, så jag köpte mig tre buketter(PG köpte typ 5? Haha). Dom fick inte plats i min rosa fina vas så jag tog min fina "nya" kruka från IKEA.

Har ju ingen ordentligt fungerande mobil eller kamera heller för den delen så har försökt att ta några bilder med webbcamen, haha! Vart ju inte direkt bra, men då ser man iaf på ett ungefär hur det blev med tullisarna på köksbordet :) Köpte både vita & ljusrosa.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0