I need somebody to kick my ass

Har suttit och kikat på mitt lilla träningsprogram jag fått av MB, det funkar ju fina fisken. Men jag undrar nästan om man ska gå med i fitnessfighten som folk talar så gott om. Man har ju sett att det verkligen funkar & ärligt talat så behöver jag en riktig kick i arslet för att komma igång ordentligt! Senast jag verkligen tränade "ordentligt-ordentligt" var i princip när jag gick i 8an & spelade fotboll haha.. såååee det va ju ett tag sen! Men mitt mål är inte att gå ner i vikt, det är något jag absolut inte vill för jag hade en period förra året när jag mådde som sämst då jag gick ner i vikt & folk reagerade starkt..

Det jag verkligen vill är att få tillbaka styrkan jag haft tidigare & gärna lite till, jag vill ha musklerna & kroppen jag faktiskt hade när jag spelade fotboll(förutom monster-vaderna jag hade :P). På nya jobbet där vi vänder, lyfter & grejar med patienterna så känner jag att man faktiskt behöver stärka sig en del för att inte skada sig. 

Någon utav mina läsare som är med i fitnessfighten? Någon mer än jag som är intresserad utav att börja? :) Well klicka på länken: worldofshape.com(eller på bilden nedanför) så kommer ni till sidan & kan läsa mer om det & även se före & efter bilder! Jag kan ju tillägga att är man med i fitnessfighten så kan man även vinna pengar eller en träningsresa utomlands :)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0