Ingenting står över mig

 
Det var ett bra tag sen jag bloggade. Som vanligt :P Men jag antar att jag haft bättre saker för mig :)

Tänkte uppdatera er lite om vad som hänt sen sist iaf. Intervjun jag var på sist gick bra. Och jag var på vippen att åka till en familj i Schweiz eller till en annan i Australien. Men nu råkar det vara så att jag fick ett samtal från NIMA(neuro intensiv mediärvårds avdelningen) på Akademiska. Såå ja, nu har jag börjat jobba på NIMA istället :) Inte riktigt som att jobba på BB, men vi får väl se hur jag trivs :) Har ju bara gått där en vecka än så länge.


Har btw haft mina två snäckor EV & VÅ hos mig hela veckan & igår vart det galej. JE bjöd oss hem till hans kompis som hade fest med killarna i deras fotbollslag & sedan bar det av mot Saluhallen. Riktigt skön kväll! :)
Blev inga bra bilder igår(+att min mobil inte funkar), men jag bjuder på den här fula cam bilden iaf ;) haha



 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0