I let it fall

Lång och trött dag på bebisfabriken idag, dock glad över att jag blev placerad på plan 3 :) Fick ju även träffa finis S på bussen till jobbet imorse, var ju hur längesen som helst som vi sågs så det förgyllde min morgon en del! :) Sen efter jobbet idag åkte jag till gamla lägenheten för att hämta lite post av A som var min. Hoppas på att adressändringen är färdig nu och att all post kommer hit istället! Väl hemma blev det fika, en massa prat, mycket skratt och filmmys med J. Ett vänskapsband som jag ändå är glad över att få ha kvar. 

En bild från tusen år sen. Typ. Suddigt face för hans skull!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0