En klok ung kvinnas ord

"tänker bli något utöver det jag finner mig själv vara idag,
tänker leva starkare för morgon dagen
inse att det är sån här jag är.
veta och va tacksam för både mina positiva och negativa sidor
veta vad det är jag kämpar mig upp för på morgonen.
Veta att det alltid kommer finnas någon som älskar mig
för min knäpphet och mitt utseende
någon som uppskattar mina värsta sidor
någon som inspirerar mig till att bli något bättre.
Nya tag nya dagar. Jag börjar ikväll."

Inte mina ord.
But I almost wish they were.

Kommentarer
Daniella

Åh vilka underbara ord. Alla stämmer verkligen in och är så tänkvärda :)
Sv: Ja blingbling är ju underbart, allt som är rosa och blingbling är ju bäst :) Och tack hehe :)

2012-11-08 18:55:24
URL: http://coffeecaramel.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0