Bra att ha inför utomlandsresan

Inhandlat lite grejer inför resan. Känner dock att jag nog behöver införskaffa
mig en lite större necessär. Får knappt plats med allt.
Dessa grejer är bland de grejer jag alltid köper med mig pga
tidigare erfarenheter som hade varit bättre med sånna grejer i väskan. (Höhö)

- Handsprit, (spray) från Kicks. Can't live without it!
- Dimor, (bajstabletter) Sist vi va nere och magen inte kändes bra
köpte vi nå tabletter där nere som va liiite starkare än väntat
och mådde ist dåligt pga förstoppning.
Hahha, nice to know huh?
- Postafen, (åksjuketabletter) inte kul att åka i en fullpackad buss i värmen,
i minst 6 timmar på en kringel-krok väg.
- Sea-band, (akupunktur armband) aldrig köpt det förut men
tänkte att det kanske kunde vara värt att prova
om det verkligen funkar mot min åksjuka så behöver man inte
käka piller jämnt.
- Våtservetter, man vet aldrig när man behöver det!
- Pappers näsdukar, same here, man vet aldrig när man behöver det!
- Lite bindor osv, något som ALLTID är bra att ha i väskan när
man är tjej.. inte för att jag har mens längre, men som sagt
man vet aldrig när man behöver det!
- Ipren, same here som föregående.
- Plåster, do I have to say more? Brukar även ha
medicinsk hudtejp med i väskan, funkar till det mesta!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0