Where have you been coz I never see you out

Haft en liten shopping dag med I! Vi skulle kolla in nya träningsskor och sånt
inför vår träning + blodomloppet.. men det blev i princip allt annat än sånt inhandlat! Haha.
Men jag hittade ju inga skor i min storlek :(
Expeditens svar på intersport: "Nej tyvärr, dom finns inte i sån liten storlek".
Expeditens svar på Nilsons: "Dom svarta finns tyvärr bara som minst i storlek 36.
Dom rosa finns tyvärr som minst i storlek 37"
GODDAMMIT!
Och nej, vi var inte bara där och kollade efter skor..
Men köpte dessa skönheter på Bikbok istället(dålig cam bild som tyvärr inte gör skorna rätt)

Haha.. @ Bikbok
Expediten: "Visst är dom sköna? Lätta att gå i och så?"
Jag: "Ja det var dom absolut!"
Expediten: "Dom är så jäkla snygga! Och så blir man lite lång också
vilket jag kanske inte behöver men iaf, så sjukt snygga!!"
Jag: "Haha ja, jag går aldrig ut utan högklackat på krogen för jag
känner mig så kort då"
Expediten: "Ja men du behöver dom verkligen!! Eller... förlåt.. lät som om
jag pekade ut dig lite nu.. hehe.. men det var inte så jag menade!"
Jag: "hehe..."


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0