I was June and you were my Johnny Cash

Morgonfrågor.

•Vem älskar jag? Vem älskar mig?
•Vad är jag lycklig över i mitt liv för tillfället?
•Vad är jag ivrig över i mitt liv för tillfället?
•Vad är jag stolt överi mitt liv för tillfället?
•Vad är jag tacksam över i mitt liv för tillfället?
•Vad engagerar mig i mitt liv för tillfället?

Kvällsfrågor.
...
•Vad har jag givit idag
•Vad har jag lärt mig idag?
•På vilket sett har den här dagen förbättrat mitt liv?
•Hur ska jag använda den här dagen som en investering för framtiden?

Testa dessa varje dag i tre veckor upplev skillnaden som gör skillnad

Kloka ord från en klok kvinna
Love her

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0