Working everyday

Hahah.. men hallå...
Okej. För de som inte vet så har ju jag 4 jobb, alla som tim anställd.
It works for me, får jobba typ mer än 98% varje vecka iaf :P
Det skiftar lite beroende på hur mkt jag orkar jobba.
Tre av jobben är på olika boenden med gravt utvecklingsstörda
och handikappade. Alla har olika sorters "fel". Och ett utav
jobben är på BB, as you know. (Vikariat+tim anställd)
Ringde till två av jobben idag(boende) för att berätta en sak.

Jobbsamtal 1:
Riiiiing
- Vilanvägen det är Lena.
- Hej Lena det är Verna!
- Ja men heeeeej! Hur är det med dig dåå? Hur går det på BB?
osv...

Jobbsamtal 2:
Riiiing
- Kronparksvägen det är Lena(en annan alltså ;P)
- Ja Hej Lena det är Verna!
- Ja men heeeeeeeeej! Hur är det med dig? Hur går det på BB?
osv..

Vad är oddsen för att det är "en" Lena som svarar varje gång
och att de säger samma saker? haha.. jag har väl dålig humor
men jag tyckte de va lite roligt iaf :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0