Don't wanna know what the future holds. I don't need to

Hej hej hallååå!
Hur glad var jag när jag fick träffa min älskade pojkvän igår?
SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HÄÄÄR glad.. x1000000000000000..etc
Haha. Hur nyttigt som helst att va ifrån varandra ju :P
Tänder nästan eld på våra gnistor!haha.. lame..

Well, well! Tog jungfru turen med J's båt igår, med Scatman included.
V8 och raka rör. Mmm. Får gåshud bara jag tänker på det♥
Men sen är jag ju som jag är. K-åt på "muskler" så att säga.
Käkade tacos till middag, degade framför tv, käkade glass
och bara njöt av pojkvännen :)

Vad har hänt mer? Jo katten försvann. Min bebis. Mitt hjärta.
Men Freddan my man hittade henne! Guld!
Och nu? Nu sitter jag på jobbet. Började kl 14. Har natten.
Och jag slutar inte förrän kl 15 imorn.
Men inga sura miner här inte! Cash is king as I alwasy say!

Nu ska jag glo på tv och sen försöka somna! BYE!♥















Kommentarer
emmiz

Kolla in mina kläningar på bloggen...


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0