Freaking a-some!

Hej hej hej hej hallååå!
Haft en super dag idag! Träffat skönheten Lövgren själv! Det var ett tag se nu så de va trevligt som fan! :) Vi sprang runt på stan, käkade lunch, tog en kaffe och träffade på snygg P från D-well! Guess what I have done? hihi♥
Så jag är heelt slut nu! Med all rätt :P Har varit på stan sen imorse liksom :P

Btw, så var jag, Eppil och mr J till Stockholm igår. Kollade in en ny, större, roligare båt :) Som inte bara 2 kan åka, så man kan åka ut ett gäng och bara va :) Det är lite utav ett renoverings objekt, men både jag och gubben tycker sånt är kul så de e ju bara bra de :P Då kan man göra den till sin egen! Men så mkt renovering blir det nog inte till sommaren pga alla förändringar i vårt liv just nu :P Lite ny inredning bara kanske. Såå om någon är intresserad av att köpa en sport båt sååå tell me! Bild kommer här! (Lite liten bild, men orkar inte leta upp nån annan)
Yeye w/e! Nu måste jag ordna nått att få i magen! See ya guys!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0