We're coming all night long!

Hey hey hallå!
Jobbat, jobbar och sliter! Natt pass idag, sen imorn blir det
direkt till BB när jag slutar för en utbildnings dag!
Sen kommer Vicks hit! Och vi ska iväg på en veckas
Roadtrip ;) Hihi. Ska bli hur skönt som helst! Är bara ledig den
här veckan som kommer så vill bara bort från stan så fort
som möjligt!!! För sen blir det att jobba Heeeeeela sommaren!
Inte ens ledig på midsommar, men om jag har tur så är
jag ledig när Roslagsloppet är :) Vill ju träffa mina fina
flickor då!!
Aja, ska fixa det sista här hemma och sen bege mig mot
jobbet! Slänger in en halv gammal bild! Har inga nya :P

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0