How to feel, how to think, what to say?

Sitter hos systerysteer! Sjukt trevligt :) Gubben är i Mantorp på gatbil.
Lite avis är man! Ville ju oxå dit, men så är det när man är den enda av
sina kompisar som är bil intresserad. :P haha. Men det här är bra de me;)



Lite nytt u mitt liv som händer just nu.. Vet varken ut eller in. Vad som är sant,
vad som inte är sant, vad jag tycker, vad jag tänker eller vad jag ska säga.
Men det kanske inte är så konstigt med tanke på omständigheterna?
Vet inte om ja vill skriva ut de på bloggen än.
Det visar sig när jag gör det.

Nej. Har inget vettigt att säga nu. Syster har iaf öppet hus nu idag.
Hon har ju fyllt 30 år ung! ;) Så den här helgen ska det firas!
Bjuder på en gammal fjortis bild! Puss!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0