On the road again

Ne, kanske inte riktigt :P sitter på jobbet och har nattjouren igen :) Fortfarande inte en stor favorit men vad gör man inte för lite pengar :) Började kl 18 igår(tisdag) och slutar kl 10 idag! Sen blir det hem att vila lite och så kommer Ello hem till mig med lite käk och så är det bara att ladda inför utgång ;) Är ju turnepremiär för Sexy by Sweden på Kalas. Får se om det blir något drag! Deras tidigare event har ju varit lite sådär :P Dom jag har lyckats gå på iaf :)


Har väl inte så mycket mer att skriva, men det blir iaf mer jobb på torsdag 7.30-16. Efter det så ville pojkvännen bjuda ut mig på bio :) MYS! Längesen vi gjorde nått sånt ju♥ På fredag blir det körskola! Och på kvällen tjejkväll i Östhammar, med bastubad osv. Lördag och söndag får vi se hur det blir, förmodligen så åker jag till kära Öregrund för en liten visit. Thats all for me this time! See yah! BYE!♥

I miss my baby! I hope we'll meet again one sweet day, kisses!♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0