Jag är som ett barn

Det va skönt att vila middag en stund. Känner mig ny och fräsch för ett tag till. Så nu blir det att plocka lite och packa både mig och katten för att bege sig ett tag till Öregrund och bara vara.

Anledningen till att jag skrev det där i början i förra inlägget "(Att jag skriver allt det här i bloggen har absolut INGET att göra med att jag vill att hela världen ska veta och  tycka synd om mig." osv. Var för att jag mycket väl vet  om alla dessa människor som av någon anledning avskyr folk som går djupt in på ens känslor på en öppen blogg. Eg. så ska man väl inte behöva "ursäkta" sig så på något vis över något man skriver, men jag bara kände för det just då.

Det var allt för mig! Får se om jag skriver något under tiden jag är hos mamma. Bye!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0