Hey hoo!

How's everything hanging? Sitter här och blänger på det fula snöyret som är utanför och som jag tyvärr måste ut i snart. Ska bege mig till jobbet igen. Har ett pass imorn med. Men sen får det va nog för den här veckan, har jobbat i en hel vecka non-stop nu. Inte tillåtet eg. but money talks och jag tvivlar på att jag är den enda som jobbar såhär mkt :P Eller tvivlar å tvivlar, jag vet att jag inte är den enda som jobbar på såhär :P

Anyways, har inte så mkt att berätta.. Pojkvännen skulle till Sundsvall över helgen men nu blir det kanske Sälen för hans del istället. Och jag ska fira E's 20 års dag på lördag. Det blir middag, brudar och utgång! ;) Yay! Kan behövas! Dock vet ja inte vad jag ska ha på mig.. i-lands problem I know, I know.. Men men.. man kanske ska ta och sy ihop ett svart fodral :) We'll see! Nu måste jag ut i ovädret! Wish me luck! BYE!♥
Bjuder på den, gillar den av nån anledning!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0