Erik Hassle - Bump in the road


You stick your head in the sunshine
Don't expect the worse, no..
If a bird can't sing with a broken wing
You learn to bend when the wind blows.
The leaves may fall but the trees stay tall.
This is a bump in the road
Don't give up, you will make it

Ner på stan om ett tag för att fika med bästaste Molin.
Saknat honom! Saknar mina vänner sjukt mycket just nu.
Även fast jag träffat dem för inte så längesen och även
fast vi har kontakt hela tiden.
Det är bara något som fattas.
Om det är något inom mig som fattas vet jag inte.
Men nu ska vi inte tänka mer på det.
Dags att rycka upp sig själv!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0