Doing just fine. Doing it great!

Hej hej hallåå!
Gårdagen var hur fin som helst :) Fick dessa av min urgulliga pojkvän! Och han fick en liten grej av mig med :)
Sedan så åkte vi iväg och köpte en bilbarnstol med, en gracco babysafe.. eller va det nu heter :P Det börjar ju dra ihop sig nu, hihi! :D

Vet inte hur vi kom in på det men efter att vi kollat på filmen Dear John(HUR bra som helst!!) så gick vi och la oss och började små prata lite, som vanligt :P Pojkvännens bror och andra släktingar har ju ett förflutet med Cancer som dessvärre också tagit deras liv. Tänker inte gå in så mycket mer på det. Men det får ju en att snurra på tankarna ibland och för min del så beror det nog litegrann på hans tillstånd som är nu. Det påminner tydligen om början när hans bror blev sjuk. (inte för att man ska tänka så nu!)
-
Jag frågade honom, om han skulle få reda på att han bara hade en viss tid kvar att leva nu om han skulle vilja gifta sig med mig och han svarade ja :) Självklart ska man inte tänka såhär, men jag blev lite varm inombords när han sa så.. samtidigt som jag blev lite vemodig men iaf^^.
-
Aja, känns lite töntigt att skriva såhär kanske :P men jag kände att jag  behövde få ner det! He means the world to me!

Well, nu ska jag ta och fixa innan jag ska iväg till jobbet! See yah! BYE!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0